ACTIVIDADES DE SEDIBAC GIRONA > ACTIVIDADES DE SEDIBAC GIRONA

GIRONA - 19.09.2014 - Els trastorns de personalitat i les Flors de Bach Activit

(1/1)

SEDIBAC-ADMINISTRADOR:
Els  trastorns de personalitat i les Flors de Bach.
Activitat conduïda per Imma Garcia.

 Podem dir que la nostra personalitat és el conjunt de trets emocionals i conductuals que ens caracteritzen en la nostra vida diària. Quan aquests trets són inflexibles i desadaptatius i van més enllà del que és habitual en la majoria de persones podem parlar d?¢‚Ǩ‚Ñ¢un trastorn de personalitat.
Farem un repàs dels diferents trastorns de personalitat tot cercant quines Flors de Bach poden ser les més adequades per a cadascun, tenint en compte també quines poden facilitar la tasca del psicóleg en la psicoteràpia en funció de com es comportarà el subjecte davant aquesta.   
 

Divendres,19 de Setembre de 2014 a les 19:00 horesLloc: HOTEL D'ENTITATS GIRONA carrer La Rutlla, 20-22 GironaTotes les activitats són gratuïtes i obertes a tothomE-mail: sedibac.gi@gmail.comhttp://www.sedibac.org/Girona-CAT.htm

Navegación

[0] Índice de Mensajes

Ir a la versión completa